Hoe kan ik handtekeningen maken en toevoegen in Outlook?
Tags: handtekening, e-mail, outlook
Stap 1
Klik op “nieuwe e-mail”. Klik op “Handtekening” en klik vervolgens op “Handtekeningen”.
Stap 2.
Klik op “Nieuw” op het tabblad E-mailhandtekening.
Stap 3.
Typ een naam voor de handtekening en klik vervolgens op “OK”.
Stap 4.
Stap 5.
Als u naast tekst nog andere elementen wilt toevoegen, klikt u op de plek waar u het element wilt invoegen en voert u een van de volgende handelingen uit:
Klik op “Visitekaartje” en klik in de lijst Opgeslagen als op een contactpersoon. Klik vervolgens op “OK”.
Klik op Pictogram Hyperlink invoegen “Hyperlink invoegen”, typ de gegevens of blader naar een hyperlink, selecteer deze door erop te klikken en klik vervolgens op “OK”.
Klik op de knop Pictogram Een afbeelding invoegen “Afbeelding invoegen”, blader naar een afbeelding, selecteer deze door erop te klikken en klik vervolgens op “OK”.
Stap 6.
Klik op “OK” om het maken van de handtekening te voltooien.
Stap 7.
U kunt er voor kiezen om uw handtekening automatisch of handmatig toe te voegen.
Klik op “nieuwe e-mail”. Klik op “Handtekening”. Selecteerd vervolgens de gewenste handtekening.