Op dit moment zien we in onze monitoring systemen het aantal registraties afnemen.

​Tevens bereiken ons meldingen omtrent het wegvallen van registraties. Het probleem in onderzoek, de oorzaak is nog niet bekend. Inkomend belverkeer gaat goed. Het gebruik van doorschakelingen (follow-me) werkt wel goed.

Adviezen: 
» herstart uw modem/-router
» indien registratie wegvalt, herstart uw toestellen
» stel desgewenst een forward in naar bv. een mobiel nummer (dit heeft alleen effect als een gesprek succesvol binnenkomt)

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

UPDATE 30-08 11:50

Wij ervaren geen problemen meer met toestelregistraties. Mocht u nog wel problemen ervaren, dan verzoeken wij u uw toestel te herstarten zodra de registratie wordt vernieuwd.

Wel kunnen zich nog wat problemen voordoen met uitbellen.

Adviezen:
» herstart uw modem/-router
» wacht totdat deze zich opnieuw bij de cetnrrale heeft geregistreerd

 

UPDATE 30-08 14:00

De storing is opgelost.

Alles zou weer naar behoren moeten werken, inkomend en uitgaand.
Indien u nog problemen ervaart, herstart dan uw toestel.
Blijft u problemen houden, mailt u ons dan op help@megabite.nl.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Published On: 30-08-13|Categories: nieuws|

Deel dit bericht